دانلود تم شیشه ای برای ویندوز xp
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود تم شیشه ای برای ویندوز xp
نوشته شده در چهار شنبه 22 خرداد 1392
بازدید : 1711
نویسنده : علیرضا ناظمی

ایجاد حالت شیشه ای پنجره های ویندوز  XP توسط TrueTransparency 1.4.1

یکی از پربیننده ترین و پرطرفدارترین مقولات که در دنیای کامپیوتر کاربران به آن توجه میکنند ظاهرآرایی سیستم خود است که همیشه سعی بر آن داشته اند که ظاهر ویندوز خود را متنوع کنند و به زیبایی آن بیافزایند. ویندوز 7 با ظاهر بسیار زیبایی که به ویندوز بخشیده است خیال بسیاری از کاربران را از این مقوله راحت کرده است و میتوان گفت کاربران ویندوز را از لحاظ آراستگی ارضاء کرده است اما کاربرانی که هنوز موفق به تغییر ویندوز خود از XP به 7 نشده اند شاید به فکر این افتاده باشند که اگر هنوز نتوانسته اند ویندوز خود را تغییر دهند لااقل میتوانند ظاهر آن را شبیه سازی نمایند.

ما امروز نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که توسط آن میتوانید حالت محوی و شیشه مانندی که در پنجره های ویندوز ۷ مشاهده میکنید را در ویندوز xp به بهترین نحو ایجاد کنید.و ظاهر ویندوز xp خود را زیبا و شیشه ای مانند ویندوز 7 بکنید.همچنین در این نرم افزار شما میتوانید از میان چند حالت مختلف مانند:Aero یا seven و … یکی را انتخاب کرده و لذت ببرید.و نیز این برنامه قادر است نرم افزارهایی را که شما نمی خواهید از این نوع افکت استفاده کنند را از لیست حذف کند تا خللی در نمایش آنها رخ ندهد.

directlinkلينك مستقيم دانلود:

mirrorlinkلينك كمكي دانلود:

sizeحجم: 1.04 مگابایت
passwordرمز عبور: www.downloadworld.ir
creator



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: